Session 1 | Dag 1, kl. 12.50 |
Lokale | Chair |
1A: Free format 12.50-14.35 |
BCD Radisson | Anna Bager-Elsborg | |
1B: Frit format 12.50-14.35 |
208-209 ODEON | Peter Musaeus | |
1C: Frit format 12.50-14.35 |
301-302 ODEON | Jens Tofteskov | |
1D: Papers |
Equipping knowledge workers with competences to succeed in Industry 4.0: a study of blended learning for employees of manufacturing firms |
107 ODEON | Jens Bennedsen |
1E: Symposium |
Faglig vejledning under forandring: Tendenser i institutionel og vejledningsdidaktisk praksis |
207 ODEON | Kamilla Perdersen |
Session 3 | Dag 1, kl. 15.35 |
Lokale | Chair |
3A: Frit format |
Stilladsering af studerendes faglige akademiske dømmekraft: 3 cases fra Science & Technology |
BCD Radisson | Pernille M. Svendsen |
3B: Frit format |
301-302 ODEON | Thomas Ryberg | |
3C: Papers 15.35-16.25 |
107 ODEON | Peter Wick | |
Bedømmelse af undervisningsportfolio: undervisningserfaring - OG undervisningskompetence? |
|||
3D: Papers |
207 ODEON | Monica Carlsson | |
Åbne online efteruddannelsesformater: Åbning af universitetskurser for offentligheden |
|||
3E: Papers |
208-209 ODEON | Helle M. Nordentoft | |
Produktion af Podcasts med studerende. Et case-studie af potentialer og problematikker |
Session 4 | Dag 1, kl. 16.30 |
Lokale | Chair |
3A: Frit format |
... fortsættes fra session 3 Stilladsering af studerendes faglige akademiske dømmekraft: 3 cases fra Science & Technology |
BCD Radisson | Pernille M. Svendsen |
3B: Frit format |
... fortsættes fra session 3 |
301-302 ODEON | Thomas Ryberg |
4A-1: Posters 16.30-17.20 |
Et virtuelt patient formats indflydelse på medicinstuderendes tilgange tilpatienter |
Repos | Dorina Gnaur |
Hvordan kan teknologi i læringsarealerne øge fokusset i kollaborativ læring? |
|||
Overblik og sammenhæng med digitalt, kollaborativt begrebskort |
|||
Differentiated feedback in collective academic supervision using audiorecordings and screencast |
|||
4A-2: Posters 16.30-17.20 |
Ressource til meningsfuld brug af it i undervisningen på Aarhus Universitet |
Plenum | Rikke von Müllen |
4B: Papers |
Dansk grammatikundervisning med quizzer og badges (gamification) |
107 ODEON | Stacey Cozart |
Re-thinking Problem-oriented Project Learning and the Challenge of Global Learning |
Session 5 | Dag 2, kl. 8.30 |
Lokale | Chair |
5A: Free format |
BCD Radisson | Christina J. Jensen | |
5B: Frit format 08.30-10.15 |
Workshop om kropsforankret og erfaringsbaseret læring i samspil med IT-redskaber |
Plenum | Mette Obling Høeg |
5C: Frit format 08.30-10.15 |
Underviseres IKT-praksis: Fra teknologiforståelse til forandring |
301-302 ODEON | Ulla Bergen |
5D: Symposium |
208-209 ODEON | Jens E. Wilhjelm | |
5E: Papers |
At dømme ud fra porteføljen: Om undervisningsteknikker og teknologier | 207 ODEON | Søren Sten Hansen |
5F: Papers |
Når skærme er forbudt i tilstedeværelsesundervisningen: Et casestudie | 107 ODEON | Sofie Kobayashi |
Session 6 | Dag 2, kl. 9.25 |
Lokale | Chair |
5A: Free format |
... fortsættes fra session 5 |
BCD Radisson | Christina J. Jensen |
5B: Frit format |
... fortsættes fra session 5 Workshop om kropsforankret og erfaringsbaseret læring i samspil med IT-redskaber |
Plenum | Mette Obling Høeg |
5C: Frit format |
... fortsættes fra session 5 |
301-302 ODEON | Ulla Bergen |
6A: Posters 09.25-10.15 |
Bristede forventninger | 207 ODEON | Rie Troelsen |
|
|||
Videnskabelse i grupper – klyngevejledning fra et studenterperspektiv |
|||
6B: Papers |
”Writing retreats” som pædagogisk redskab i ph.d.-uddannelsen | 107 ODEON | Camilla Ø. Rump |
Session 7 | Dag 2, kl. 12.50 |
Lokale | Chair |
7A: Frit format |
Digitalisering af undervisning og uddannelser – fra strategi til implementering |
BCD Radisson | Jakob Ravn |
7B: Frit format 12.50-14.35 |
UDGÅR |
||
7C: Free format 12.50-14.35 |
Teaching brought into play: The T-mind game to reflect on teaching and learning |
301-302 ODEON | Karl-Heinz Pogner |
7D: Papers |
107 ODEON | Vibeke Ankersborg | |
7E: Papers |
Skabelsen af en studiekultur blandt førsteårsstuderende | 207 ODEON | Christine Holm |
Studerendes fremtidsperspektiver – horisonter, valg og sikkerhed |
Session 8 | Dag 2, kl. 13.45 |
Lokale | Chair |
7A: Frit format |
... fortsættes fra session 7 Digitalisering af undervisning og uddannelser – fra strategi til implementering |
BCD Radisson | Jakob Ravn |
7B: Frit format 12.50-14.35 |
UDGÅR |
||
7C: Free format 12.50-14.35 |
... fortsættes fra session 7 Teaching brought into play: The T-mind game to reflect on teaching and learning |
301-302 ODEON | Karl-Heinz Pogner |
8A: Papers |
Brug af MOSO i observation af undervisning og Kollegial Intervision | 107 ODEON | Line Palle Andersen |
8B: Papers |
207 ODEON | Thomas Harboe | |
Hvordan implementering af problem-baseret læring påvirker de studerendes Cognitive Load |