Leder |
Nu har du også mulighed for at debattere i DUT
|
Lotte Dyhrberg O'Neill
|
Faglig artikel
|
Effektevaluering af adjunktuddannelse i en programteoretisk ramme – et casestudie
|
Marianne Ellegaard Kristian Kildemoes Foss
|
Faglig artikel
|
Oecon-uddannelsen på AAUBS – Pluralisme og Problem-Based Learning
|
Finn Olesen Mogens Ove Madsen
|
Videnskabelig artikel
|
Pandemins påverkan på universitetslärares pedagogiska praktik
|
Marie Leijon Martin Stigmar
|
Videnskabelig artikel
|
Materialitet, kropslighed og kommunikation i legeeksperimenter på tværs af uddannelser
|
Kim Holflod Mathias Sune Berg |
Videnskabelig artikel
|
The ideal philosophy student: A qualitative study of the transition into first year higher education tion into first year higher
|
Andrea Fransiska Møller Gregersen Henriette Tolstrup Holmegaard
|
Videnskabelig artikel
|
Clinical problem-based medical education: A social identity perspective on learning
|
Nicolaj Johansson Susanne Nøhr Tine Lass Klitgaard Diana Stentoft Henrik Vardinghus-Nielsen
|
Videnskabelig artikel
|
Emotionelt arbejde og læring i asynkron peer-feedback
|
Helle Merete Nordentoft Karen Louise Møller
|
Anmeldelse
|
Anmeldelse af ’Værdiskabende workshops - Trin for trin’
|
Pernille Stenkil Hansen
|
Anmeldelse
|
Anmeldelse af ’Digitale læringsrum’
|
Jens Jørgen Hansen
|
|
|
|