Forside2

                                          Link Arrow DUT nr. 33 - samlet udgave

Publiceret 1. november 2022

Leder

Link Arrow Nu har du også mulighed for at debattere i DUT 

Lotte Dyhrberg O'Neill

Faglig artikel

Link Arrow Effektevaluering af adjunktuddannelse i en programteoretisk ramme – et casestudie 

Marianne Ellegaard
Kristian Kildemoes Foss

Faglig artikel

Link Arrow Oecon-uddannelsen på AAUBS – Pluralisme og Problem-Based Learning 

Finn Olesen
Mogens Ove Madsen

Videnskabelig artikel

Link Arrow Pandemins påverkan på universitetslärares pedagogiska praktik 

Marie Leijon
Martin Stigmar

Videnskabelig artikel

Link Arrow Materialitet, kropslighed og kommunikation i legeeksperimenter på tværs af uddannelser 

Kim Holflod
Mathias Sune Berg

Videnskabelig artikel

Link Arrow The ideal philosophy student:
A qualitative study of the transition into first year higher education tion into first year higher

Andrea Fransiska Møller Gregersen
Henriette Tolstrup Holmegaard

Videnskabelig artikel

Link Arrow Clinical problem-based medical education: A social identity perspective on learning 

Nicolaj Johansson
Susanne Nøhr
Tine Lass Klitgaard
Diana Stentoft
Henrik Vardinghus-Nielsen

Videnskabelig artikel

Link Arrow Emotionelt arbejde og læring i asynkron peer-feedback 

Helle Merete Nordentoft
Karen Louise Møller

Anmeldelse

Link Arrow Anmeldelse af ’Værdiskabende workshops - Trin for trin’  

Pernille Stenkil Hansen

Anmeldelse

Link Arrow Anmeldelse af ’Digitale læringsrum’ 

Jens Jørgen Hansen