Lederartikel
|
Lectures and Legoland®: Recapturing the excitement of learning
|
Catherine Bovill |
Videnskabelig artikel
|
Hvad lærer de studerende, at de skal lære? En undersøgelse af kandidatstuderendes opfattelse og brug af læringsmål
|
Thomas Clausen Helle Hvass
|
Videnskabelig artikel |
Teaching ethical-participatory social design
|
Katia Dupret Niklas A. Chimirri
|
Videnskabelig artikel |
Når forberedelse er en pligt, og undervisningen er et privilegium: et casestudie af universitetsstuderendes forberedelsespraksis
|
Kim J. Herrmann Anna Bager-Elsborg
|
Faglig artikel |
"Authentic microteaching" som akademisk lærings- og undervisningsmodel
|
Steen Ingemann Jørgensen Helle Winther Charlotte Svendler Nielsen Lars Nybo
|
Videnskabelig artikel |
Experiences of International PhD Students in Denmark as Quest Stories
|
Tijana Maksimovic Sofie Kobayashi
|
Videnskabelig artikel |
Undervisningsbaserede forskningskollektiver: Fra studenterundervisning til akademiske partnerskaber
|
Rikke Toft Nørgård Kim Haagen Mathiesen
|
Faglig artikel |
Forskningsbaseret læring og innovativ praksis på juruddannelsen
|
Werner Schäfte Bente Kristiansen Karina Kim Egholm Elgaard Maiken Stensgaard Hølmkjær
|
Videnskabelig artikel |
Studielederen. Nyttig idiot eller maskinmester?
|
Finn Wiedemann
|
Videnskabelig artikel |
Peer review i et obligatorisk bachelorkursus for civilingeniørstuderende i medikoteknik
|
Jens E. Wilhjelm Sidsel-Marie Winther Prag
|
Faglig artikel |
Brug af portfolioopgaver og peer feedback for at øge sammenhæng og studenterinddragelse i undervisningen - et praksiseksempel
|
Lisa G. Østergaard Thomas Maribo Janne Saltoft Hansen |