Forside M Kant Dut 30

                                          Link Arrow DUT nr. 30 - samlet udgave

Publiceret 4. maj 2021

 
2020 har på mange områder været et særligt år.

DUT 30 forsøger at indfange og fastholde erfaringer og refleksioner fra denne særlige tid med afsnittet nederst, DUT Tidskapsel.

Leder

Link Arrow Tidskapsel med underviseren i centrum

Katrine Lindvig


Faglig artikel

Link Arrow Scaffolding students’ preparation for a pharmacology practical improves their self-efficacy and learning

Johanne Juel Callesen
Karin Hjernø
Lotte O'Neill
Stine Sonne Carstensen
Maria Bloksgaard

Faglig artikel

Link Arrow Team-baseret Læring i Anvendt Klinisk Farmakologi - Erfaringer fra et nyt undervisningsforløb 

Mette Marie Hougaard Christensen
Lotte O’Neill


Videnskabelig artikel

Link Arrow Tid til læring i laboratoriet - farmaceutstuderendes opfattelse af tiden i laboratorieundervisningen

Laura Teinholt Finne
Bente Gammelgaard
Frederik Voetmann Christiansen

Videnskabelig artikel

Link Arrow Gav studiefremdriftsreformen øget fremdrift? En analyse af studieadministrative data

Mads Kamper-Jørgensen



DUT Guide

Link Arrow DUT Guide: Multiple choice spørgsmål i undervisningen 

Lotte Dyhrberg O'Neill



 DUT Tidskapsel

DUT Tidskapsel

Link Arrow Kære studerende

Dorte Lindelof



DUT Tidskapsel

Link Arrow Writing (in) the Syncope

Charlotte Wegener

DUT Tidskapsel

Link Arrow 2020: En øjenåbner?

Helle Mathiasen

DUT Tidskapsel

Link Arrow Zoom ind på nærværet i denne C-tid

John Andreasen

DUT Tidskapsel

Link Arrow Zoom simulation in diagnostic interview training for medical students – A lock-down experiment

Kamilla Pedersen

DUT Tidskapsel

Link Arrow Hvad jeg i fremtiden vil huske at værdsætte ved on-site undervisning

Katrine Lindvig

DUT Tidskapsel 

Link Arrow Undervisning i Verden: 6 små digte om en mulig forandring

Klaus Thestrup 



DUT Tidskapsel 

Link Arrow Er der nogen – overhovedet?

Lars Ulriksen

DUT Tidskapsel 

Link Arrow Tidskapsel: Pædagogisk alvor

Morten Misfeldt

DUT Tidskapsel 

Link Arrow Potentialer ved online, synkron undervisning - med undervisernes egne ord

Pernille Gøtz

DUT Tidskapsel 

Link Arrow Reflections upon being university teachers and researchers at the time of the COVID-19 pandemic Sigrid Stjernswärd
Stinne Glasdam