Publiceret 4. oktober 2019
Leder |
Kim J. Herrmann | |
Faglig artikel |
Vibeke Ankersborg |
|
Faglig artikel |
Faglige skrivevejledere på studierne – Akademisk skrivning på universitetet |
Vibeke Christensen |
Videnskabelig artikel | Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet
|
Frederik Voetmann Christiansen |
Videnskabelig artikel | Succeskriterier for anvendelse af Business Intelligence i universitetssektoren |
Rikke Gaardboe |
Videnskabelig artikel |
Charlotta Hilli |
|
Videnskabelig artikel | Sensing the Same Space – Spatial Understanding and Engagement in Higher Education |
Jyri Lindén |
Videnskabelig artikel |
Rumlig organisering for læring. Arkitektstuderendes oplevelser af en tegnesal til 180 personer |
Camilla Hedegaard Møller |
Videnskabelig artikel |
Group versus individual supervision of university students: a qualitative case study |
Janni Niclasen |
Videnskabelig artikel |
Udvikling af studerendes selvstændighed: Stilladsering i bachelorvejledning |
Kristina Bakkær Simonsen Gitte Wichmann-Hansen |
Videnskabelig artikel |
Gruppebaserede læringsrum – rummer de læring? Studerendes oplevelser af tre forskellige læringsrum |
Isa Neimann Thomasen |
DUT Guide |
Tina Bering Keiding |
|
DUT Guide |
Rikke von Müllen |
|
Anmeldelse |
Thomas Viskum Gjelstrup Bredahl |
|
Anmeldelse |
God vejledning – af specialer, bacheloropgaver og projekter |
Niels Hansen
|