Lederartikel
|
Et fællesskab fylder 25
|
Kim J. Herrmann |
Videnskabelig artikel
|
Viden i verden
|
Vibeke Andersson Helene Balslev Clausen
|
Videnskabelig artikel |
PhD supervision strategies in a cross-cultural setting: Enriching learning opportunities
|
Rikke Brandt Broegaard
|
Faglig artikel |
It takes two to tango: The interaction paradox in management education
|
Lars Esjerg Morten Rask
|
Faglig artikel |
Brugbar peer feedback: Instruktion og træning, før de studerende selv skal give og modtage
|
Helle Hvass Stine Heger
|
Faglig artikel |
Barrierer for det gode ph.d.-forløb og udvikling af et cafétilbud i biblioteket
|
Lone Bredahl Jensen Katrine Astrup Jacobsen Kamilla Jensen Husen
|
Faglig artikel |
Peer feedback among international PhD students
|
Sofie Kobayashi
|
Faglig artikel |
Blended learning for korte og specialiserede undervisningsforløb
|
Carsten Thure Kirkeby Claus Thorp Hansen
|
Faglig artikel |
A Virtual Veterinary Emergency Clinic - investigation of students' perceptions and self-efficacy beliefs
|
Rebecca Langhorn Charlotte R. Bjørnvad Anne Marie Fog-Larsen Jakob L. Willesen Michael May Rikke Langebæk
|
Videnskabelig artikel |
Validity assumptions for a multiple-choice test of medical knowledge with open-books and web access. A known groups comparison study
|
Lotte Dyhrberg O’Neill Eivind Ortind Simonsen Ulla Breth Knudsen Jesper Stentoft Anders Bonde Jensen Charlotte Green Carlsen
|
Videnskabelig artikel |
Studiemiljø og frafald på videregående uddannelser: Betydningen af undervisning, faglig identifikation og social integration
|
Ane Qvortrup Emil Smith Eva Lykkegaard Fie Rasmussen |
Faglig artikel |
Collective supervision of Master’s thesis students: Experiences, expectations and new departures from the Security Risk Management programme
|
Kira Vrist Rønn Karen Lund Petersen |
Faglig artikel |
Introducing complexity and uncertainty of environmental models in
the education of future engineers
|
Luca Vezzaro
|
Anmeldelse |
Skriv og skriv – red din opgaveskrivning
|
Anne Smedegaard |