• Login
  • Bliv medlem
  • Kontakt
  • Fokusområder

    • DUT - Dansk Universitetspæd. Tidsskrift


      SIGer - Specielle Interesse-Grupper


      Aktiviteter


      Podcasts


      Læringsenheder / Centre


      DUN in English

  • Nyheder
      • Del med DUN
      • Nyhedsoversigt
      • DUN-Nyt
  • Om DUN
      • Medlemmer
      • Bestyrelsen
      • Sekretariatet
      • Det formelle
      • DUN anbefaler
      • FAQ
      • Årsberetninger
      • DUNs historie
  • DUN Internationalt
      • ICED rapporter
      • DUNs medlemmer internationalt
  • Jobs
  • DUN in English
      • The Danish Journal of Higher Education (DUT)
      • Special Interest Groups (SIGs)
      • Activities
      • Regulations

DUT 9

  • Forside
  • DUT - Dansk Universitetspæd. Tidsskrift
  • Arkiv
  • DUT 9
  • Nyeste nummer
  • Arkiv
    • DUT 37
    • DUT 36
    • DUT 35
    • DUT 34
    • DUT 33
    • DUT 32
    • DUT 31
    • DUT 30
    • DUT 29
    • DUT 28
    • DUT 27
    • DUT 26
    • DUT 25
    • DUT 24
    • DUT 23
    • DUT 22
    • DUT 21
    • DUT 20
    • DUT 19
    • DUT 18
    • DUT 17
    • DUT 16
    • DUT 15
    • DUT 14
    • DUT 13
    • DUT 12
    • DUT 11
    • DUT 10
    • DUT 9
    • DUT 8
    • DUT 7
    • DUT 6
    • DUT 5
    • DUT 4
    • DUT 3
    • DUT 2
    • DUT 1
  • Redaktion
  • Send bidrag til DUT

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift nr. 9

Udgivelsesdato: oktober 2010

Artikeloversigt:

Leder Link Arrow Overgange i uddannelsessystemet  
Tema Link Arrow Grammatikkens rolle i  fremmedsprogsundervisning på gymnasiet og universitetet Hanne Leth Andersen
Susana S. Fernández
Tema Link Arrow IT i uddannelsessystemet - med hvilket sigte? Helle Mathiasen
Camilla Kølsen de Wit
Tema Link Arrow Hvilken faglighed mødes nye studerende med? - Analyse af introforløb på naturvidenskabelige uddannelser Morten Misfeldt
Tema Link Arrow Kompetencer i matematik ved overgangen mellem det almene gymnasium og universitetet:  En SOLO-analyse af progression og vidensformer i læreplaner og kursusbeskrivelser  Bettina Dahl Søndergaard 
Artikel Link Arrow "Constructive Alignment" og risikoen for en forsimplende universitetspædagogik Hanne Leth Andersen
Artikel Link Arrow Interesse - en vigtig forudsætning for biologistuderendes engagement i zoofysiologi Niels Bonderup Dohn
Artikel Link Arrow Evaluering af evalueringer Gerd Christensen
Artikel Link Arrow Tekstproduktion og vidensproduktion Bente Kristiansen
Artikel Link Arrow Studieprocessamtalen som universitetspædagogisk redskab Stine Due Hansen
Artikel Link Arrow Dialogiske læringsrum med plads til hjerne og hjerte Eva Ulstrup
Mai-Britt Haugaard Jeppesen
Anmeldelse Link Arrow E-Læring på web 2.0 Thomas Ryberg
Anmeldelse Link Arrow Den gode præsentation - akademisk mundtlig fremstilling og personlig kommunikation Sussi Louise Zimmermann
  • Nyeste nummer
  • Arkiv
    • DUT 37
    • DUT 36
    • DUT 35
    • DUT 34
    • DUT 33
    • DUT 32
    • DUT 31
    • DUT 30
    • DUT 29
    • DUT 28
    • DUT 27
    • DUT 26
    • DUT 25
    • DUT 24
    • DUT 23
    • DUT 22
    • DUT 21
    • DUT 20
    • DUT 19
    • DUT 18
    • DUT 17
    • DUT 16
    • DUT 15
    • DUT 14
    • DUT 13
    • DUT 12
    • DUT 11
    • DUT 10
    • DUT 9
    • DUT 8
    • DUT 7
    • DUT 6
    • DUT 5
    • DUT 4
    • DUT 3
    • DUT 2
    • DUT 1
  • Redaktion
  • Send bidrag til DUT
  • Login
  • Bliv medlem
  • Kontakt

DUN
Campusvej 55
5230 Odense M

dun@dun-net.dk
Tlf.: +45 6550 4406
www.dun-net.dk

search clock-o print chevron-left chevron-right calendar twitter facebook comments linkedin users angle-double-left angle-double-right circle youtube institution share-alt newspaper-o book