• Login
  • Bliv medlem
  • Kontakt
  • Fokusområder

    • DUT - Dansk Universitetspæd. Tidsskrift


      SIGer - Specielle Interesse-Grupper


      Aktiviteter


      Podcasts


      Læringsenheder / Centre


      DUN in English

  • Nyheder
      • Del med DUN
      • Nyhedsoversigt
      • DUN-Nyt
  • Om DUN
      • Medlemmer
      • Bestyrelsen
      • Sekretariatet
      • Det formelle
      • DUN anbefaler
      • FAQ
      • Årsberetninger
      • DUNs historie
  • DUN Internationalt
      • ICED rapporter
      • DUNs medlemmer internationalt
  • Jobs
  • DUN in English
      • The Danish Journal of Higher Education (DUT)
      • Special Interest Groups (SIGs)
      • Activities
      • Regulations

DUT 4

  • Forside
  • DUT - Dansk Universitetspæd. Tidsskrift
  • Arkiv
  • DUT 4
  • Nyeste nummer
  • Arkiv
    • DUT 37
    • DUT 36
    • DUT 35
    • DUT 34
    • DUT 33
    • DUT 32
    • DUT 31
    • DUT 30
    • DUT 29
    • DUT 28
    • DUT 27
    • DUT 26
    • DUT 25
    • DUT 24
    • DUT 23
    • DUT 22
    • DUT 21
    • DUT 20
    • DUT 19
    • DUT 18
    • DUT 17
    • DUT 16
    • DUT 15
    • DUT 14
    • DUT 13
    • DUT 12
    • DUT 11
    • DUT 10
    • DUT 9
    • DUT 8
    • DUT 7
    • DUT 6
    • DUT 5
    • DUT 4
    • DUT 3
    • DUT 2
    • DUT 1
  • Redaktion
  • Send bidrag til DUT

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift nr. 4

Emne: At gøre de studerende til studerende.
Udgivelsesdato: 2007

Leder Link Arrow At gøre de studerende til studerende - senmodernitetens universitetspædagogik  
Artikel Link Arrow Senmodernitetens universitetsstuderende? Jens Peter Thomsen
Artikel Link Arrow Tillykke, du er optaget. Værsgo' at tyvstarte! Jakob Ousager
Artikel Link Arrow Er en kombinationsbachelor fx HA(psyk.) et godt svar på relevante problemer i senmoderniteten? Mads Hermansen
Artikel Link Arrow Undervisning i klynger - en artikel om erfaringer med at organisere en form for undervisning, der skaber forbindelse mellem projektarbejde og bredere faglige temaer Thomas Gitz-Johansen
Kim Rasmussen
Trine Wulf-Andersen
Artikel Link Arrow IT-baserede læreprocesser - nogle muligheder og nogle begrænsninger Nina Bonderup Dohn
Artikel Link Arrow Sally Browns syv effektive kritikmetoder Rikke von Müllen
Debatindlæg Link Arrow En illustrativ case. Om forholdet mellem læring og undervisning i universitetspædagogikken Mads Hermansen
Anmeldelse Link Arrow Om forholdet mellem læring og undervisning i universitetspædagogikken Bettina Dahl Søndergaard
  • Nyeste nummer
  • Arkiv
    • DUT 37
    • DUT 36
    • DUT 35
    • DUT 34
    • DUT 33
    • DUT 32
    • DUT 31
    • DUT 30
    • DUT 29
    • DUT 28
    • DUT 27
    • DUT 26
    • DUT 25
    • DUT 24
    • DUT 23
    • DUT 22
    • DUT 21
    • DUT 20
    • DUT 19
    • DUT 18
    • DUT 17
    • DUT 16
    • DUT 15
    • DUT 14
    • DUT 13
    • DUT 12
    • DUT 11
    • DUT 10
    • DUT 9
    • DUT 8
    • DUT 7
    • DUT 6
    • DUT 5
    • DUT 4
    • DUT 3
    • DUT 2
    • DUT 1
  • Redaktion
  • Send bidrag til DUT
  • Login
  • Bliv medlem
  • Kontakt

DUN
Campusvej 55
5230 Odense M

dun@dun-net.dk
Tlf.: +45 6550 4406
www.dun-net.dk

search clock-o print chevron-left chevron-right calendar twitter facebook comments linkedin users angle-double-left angle-double-right circle youtube institution share-alt newspaper-o book