Leder |
De videregående uddannelser i en brydningstid
|
Rikke Toft Nørgaard
|
Debatterende artikel |
30 år med DUN
|
Marie Larsen Ryberg Søren Smedegaard Bengtsen Per Fibæk Laursen Jakob Ravn Thomas Harboe Lotte Rienecker Hanne Leth Andersen Lars Ulriksen
|
Debatterende artikel
|
Trivsel: Kritik af begrebet ingen kan have noget imod
|
Laura Louise Sarauw
|
Debatterende artikel
|
Får i ulveklæder
|
Benjamin Thomas Jermiin Anker
|
Debatterende artikel
|
Digitaliseringsstrategier i praksis: Erfaringer fra tre danske universiteter
|
Danielle Hagood Andreas Tamborg Dorte Sidelmann Rossen Mads Ronald Dahl Rune Gram Hagel Jensen Sara Paasch Knudsen Rikke Ørngreen
|
Videnskablig artikel
|
ChatGPT med Relationel Sokratisk Uvidenhed
|
Cathrine Hasse Maja Hojer Bruun Kasper Ørsted Knaap
|
Videnskablig artikel
|
Er der brug for sprog?
|
Camilla Falk Rønne Nissen
|
Videnskablig artikel |
Diskussion - set fra et genreperspektiv
|
Lotte Rienecker
|
Videnskablig artikel |
Uddannelsestilhør, rumlige og affektive praksisser
|
Helene Falkenberg |
Faglig artikel |
Forstyrrer studerendes digitale skærme universitetsundervisere? Et casestudie
|
Jacob Thøgersen Marie Hvid Stenalt Johanna Falby Lindell
|
Faglig artikel
|
Student engagement: Potentials of the flipped classroom approach |
Sarah Alminde Asta Breinholt Jens Classen Line Jespersgaard Jakobsen Simon David Herzog
|
Faglig artikel
|
Pædagogisk onboarding af internationalt videnskabeligt personale i dansk universitetsundervisning
|
Simon Poulsen Anders Hjortskov Larsen
|
Faglig artikel
|
Diversitet som styrke i gruppearbejde – et casestudie
|
Peter Rudbeck
|
Faglig artikel |
Decoding - et greb til at synliggøre undervisernes tavse viden
|
Simone Brendstrup Bente Kristiansen |