Leder |
Et forårsnummer i fuldt firspring
|
Rikke Toft Nørgaard
|
Debatterende artikel |
Bliver viden låst i sin kontekst ved problembaseret læring?
|
Verner Larsen
|
Debatterende artikel
|
Kampen for og imod eksplicitering i det universitetspædagogiske praksisfelt
|
Eva Bendix Pedersen
|
Debatterende artikel
|
Dansk universitetspædagogisk forskning – i videnskabelige artikler i DUT
|
Lotte Rienecker
|
Debatterende artikel
|
Når kunstig intelligens bliver en del af vejledningsrummet
|
Tine Wirenfeldt Jensen
|
Videnskabelig artikel
|
Studieopbygning, fastholdelse og frafald – et strukturelt blik på første år af to STEM-uddannelser
|
Laura Cordes Felby Kirstine Terese Stoksted
|
Videnskabelig artikel
|
Digital detox: Forbedrer det studerendes aktivitet og trivsel?
|
Johanna Lindell Katrine Ellemose Lindvig Lian Malai Madsen Maria Hvid Stenalt Katrine Ursbak-Bamber Søren Beck Nielsen
|
Videnskabelig artikel |
Social ulighed på professionsbacheloruddannelser |
Johanne Glavind Ditte Graversgaard Hansen Søren Bang-Kristjansen
|
Videnskabelig artikel |
Hvorfor deltager de ikke? Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback |
Anna Skov Jensen Katrine Mygind Bach Helle Merete Nordentoft Karen Louise Møller Kristina Mariager-Anderson
|
Faglig artikel |
Operationelle læringsmål: Revision med studenterinddragelse |
Marianne Ellegaard Henriette Lorenzen Jesper Bahrenscheer
|
Faglig artikel
|
Creating a motivating environment in a programming course using a two-track exercise split |
Sine Zambach |
DUT Guide
|
DUT Guide til Digitale Læringsrum
|
Kristinna Kragelund Christian Dalsgaard Thomas Ryberg
|
DUT Guide
|
DUT Guide: Brug (af) det fysiske læringsrum
|
Rie Troelsen
|
Anmeldelse |
Onlineundervisning: En praksisnær guide til planlægning, gennemførelse og evaluering
|
Jens Jørgen Hansen |
Anmeldelse |
Gruppearbejde på Ungdoms- og videregående uddannelser – Begrundelser og perspektiver |
Simon Raaby Holmgaard Poulsen
|