Leder
|
Et autentisk universitetspædagogisk pusterum
|
Katrine Lindvig |
Videnskabelig artikel
|
Muligheder og dilemmaer i forskningssamarbejder mellem undervisere og studerende
|
Anne Vorre Hansen Magnus Paulsen Hansen Andreas Hagedorn Krogh
|
Videnskabelig artikel
|
Can students’ attitudes and behaviors be changed by educational interventions? A comparative case study
|
Vidar Gynnild John Sølve Tyssedal
|
Faglig artikel |
Erfaringer fra et rollespil Pædagogiske og teoretiske perspektiver på autenticitet
|
Jens Kjær Riemer Jens Tofteskov
|
Videnskabelig artikel |
Hvad bekymrer nye ph.d.-stipendiater?
|
Sofie Kobayashi Olga Trolle
|
Videnskabelig artikel |
3 opmærksomhedspunkter i overgangen til universitetet Hvad kan vi lære af Arts-studerendes oplevelse af at starte på universitetet?
|
Pernille Risør Elving Rasmus Hansen
|
Videnskabelig artikel |
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
|
Jette Seiden Hyldegård Hanne Nexø Jensen
|
Faglig artikel |
Eksempel, eksemplaritet, erfaring Om iterativ autenticitet i læring
|
Palle Nørgaard Magnus Hultberg
|
DUT Guide |
DUT Guide: Strategies for criteria-aligned, fair and inclusive oral exams
|
Donna Hurford
|
DUT Guide |
DUT Guide: Studielederråd
|
Jens Dolin |