Leder
|
DUT Guiden rækker hånden ud til underviserne
|
Kim J. Herrmann |
Faglig artikel
|
Skriveretreat for specialestuderende: Et produktivt rum
|
Vibeke Ankersborg
|
Faglig artikel
|
Faglige skrivevejledere på studierne – Akademisk skrivning på universitetet
|
Vibeke Christensen
|
Videnskabelig artikel |
Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet
|
Frederik Voetmann Christiansen Helle Mathiasen Mikkel Willum Johansen
|
Videnskabelig artikel |
Succeskriterier for anvendelse af Business Intelligence i universitetssektoren |
Rikke Gaardboe Tom Nyvang Erling Jensen
|
Videnskabelig artikel |
Designing Hybrid Learning Spaces in Higher Education
|
Charlotta Hilli Rikke Toft Nørgård Janus Holst Aaen
|
Videnskabelig artikel |
Sensing the Same Space – Spatial Understanding and Engagement in Higher Education |
Jyri Lindén Mikko Kanninen Reijo Kupiainen Johanna Annala
|
Videnskabelig artikel |
Rumlig organisering for læring. Arkitektstuderendes oplevelser af en tegnesal til 180 personer
|
Camilla Hedegaard Møller Jesper Bonde
|
Videnskabelig artikel |
Group versus individual supervision of university students: a qualitative case study
|
Janni Niclasen Pernille Strøbæk
|
Videnskabelig artikel |
Udvikling af studerendes selvstændighed: Stilladsering i bachelorvejledning
|
Kristina Bakkær Simonsen Gitte Wichmann-Hansen |
Videnskabelig artikel |
Gruppebaserede læringsrum – rummer de læring? Studerendes oplevelser af tre forskellige læringsrum
|
Isa Neimann Thomasen Henriette Lorenzen Sys Johnsen
|
DUT Guide |
DUT Guide: Undervisningens indholdsvalg
|
Tina Bering Keiding
|
DUT Guide |
DUT Guide: Peer-Feedback
|
Rikke von Müllen
|
Anmeldelse |
Kollektiv Akademisk Vejledning – Fra forskning til praksis
|
Thomas Viskum Gjelstrup Bredahl
|
Anmeldelse |
God vejledning – af specialer, bacheloropgaver og projekter (2. udgave)
|
Niels Hansen
|