Lederartikel
|
Fra data til beslutninger – hvordan får vi en bredere forståelse af universitetsuddannelsernes værdi og betydning?
|
Tina Bering Keiding |
Videnskabelig artikel
|
Fremmedsprogsstuderendes overbevisninger om sproglæring: Før og efter profilsemestret på kandidatstudiet
|
Susana Silvia Fernández |
Faglig artikel
|
A flowchart as a tool to support student learning in a laboratory exercise
|
Dominik K. Grosskinsky Katrin Hammer úr Skúoy Kirsten Jørgensen
|
Videnskabelig artikel |
Matematiktest som prædiktor af ingeniørstuderendes studiesucces |
Henrik Skov Midtiby Nadia Dyrberg Egemose
|
Videnskabelig artikel |
Screening for technical flaws in multiple-choice items |
Lotte Dyhrberg O'Neill Sara Mathilde Radl Mortensen Cita Nørgård Anne Lindebo Holm Øvrehus Ulla Glenert Friis |
Videnskabelig artikel |
Intended and unintended test constructs in a Multiple-Mini admission interview: a validity study
|
Lotte Dyhrberg O'Neill Eva Lykkegaard Kulamakan Kulasageram |
Videnskabelig artikel |
Kan videregående uddannelser mindske frafald ved hjælp af læringsteknologi? Et systematisk review |
Maria Hvid Stenalt Berit Lassesen Dorte Sidelmann Rossen Anna Bager-Elsborg |
Faglig artikel |
Takeaway Teaching – A design for redesign
|
Hanne B. Thingholm Anders Hjortskov Larsen |
DUT Guide |
DUT Guide om akademisk skrivning
|
Tine Wirenfeldt Jensen |
DUT Guide |
DUT Guide on teaching and learning in the international classroom
|
Karen Lauridsen |
Anmeldelse |
Videnskabelse på universitetet. Veje til integration af forskning og undervisning
|
Jakob Egholm Feldt |
Anmeldelse |
Kig op! Undervisning uden et blåt skær
|
Kim Jesper Herrmann
|
Anmeldelse |
1968: Studenteroprør og undervisningsrevolution. En fortælling om opgøret med traditionel universitetsundervisning
|
Birger Steen Nielsen
|