Videnskabelig  artikel | 
   Hvordan begrunder undervisere forelæsninger? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer 
 | 
Anna Bager-Elsborg | 
| 
 Videnskabelig  artikel 
 | 
   Læring i Modvind: Hvordan forbedrer man de studerendes præstation i fag, som de typisk opfatter som svære og kedelige? 
 | 
 Carina Saxlund Bischoff 
 | 
Videnskabelig  artikel | 
   Afmystificering af forskning: Et studenterperspektiv på et praktisk møde med forskerverdenen 
 | 
 Maia Ebsen,  Sophie Therese Burisch,  Sandra Thomas  
 | 
Videnskabelig  artikel | 
   Informationskompetente studieledere – om sammenhænge mellem studielederes brug af videnskilder og deres ledelsestilgange 
 | 
 Thomas Harboe,  Camilla Østerberg Rump,  Jette Hyldegård,  Jesper Bruun 
 | 
| Faglig artikel | 
   Retoriske strategier som led i mere effektiv vejledning 
 | 
 Helle Hvass,  Stine Heger 
 | 
Videnskabelig  artikel | 
   Når der eksamineres mundtligt – eksaminators rolle og indhentning af bedømmelsesgrundlag i sundhedsuddannelser 
 | 
 Thomas Würtz Jensen,  Winnie Westergaard Høgsaa,  Carsten Nielsen 
 | 
| Faglig artikel | 
   Udvikling af studerendes akademiske skrivekompetencer – en model for en indsats på fakultetsniveau 
 | 
 Tine Wirenfeldt Jensen,  Gina Bay,  Per Andersen 
 | 
Videnskabelig  artikel | 
   Ph.d.-vejlederkurser i Danmark: Status på indhold og diskussion af kvalitet 
 | 
 Sofie Kobayashi,  Mirjam Godskesen,  Gitte Wichmann-Hansen 
 | 
| Videnskabelig artikel | 
   Hvordan bedømmes undervisningskompetencer ved ansættelse af videnskabeligt personale ved universitetet? 
 | 
 Sofie Kobayashi,  Nana Quistgaard,  Camilla Østerberg Rump, Frederik Voetmann Christiansen 
 | 
| Faglig artikel | 
   Undervisning i engelsksprogede uddannelser er ikke kun et spørgsmål om sprog – det er først og sidst undervisning 
 | 
Karen M. Lauridsen,  Ole Lauridsen | 
| Videnskabelig artikel | 
   Risikonavigation i fremdriftsstormen – når studerende oversætter fremdriftsreformen ud fra nye risikologikker 
 | 
 Laura Louise Sarauw, Simon Madsen 
 | 
| Videnskabelig artikel | 
   Aktiv undervisning: ’Flipped’ undervisning i bærende konstruktioner og arkitektur 
 | 
 Mirnes Tulic,  Jesper Thøger Christensen 
 | 
| Videnskabelig artikel | 
   Læringsportfolio som individuelt refleksionsrum i kollektiv læring 
 | 
 Frederikke Winther 
 | 
|  Anmeldelse | 
   Fra studie til arbejdsliv 
 | 
Henriette Tolstrup Holmegaard
 
  |