Videnskabelig artikel |
Hvordan begrunder undervisere forelæsninger? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer
|
Anna Bager-Elsborg |
Videnskabelig artikel
|
Læring i Modvind: Hvordan forbedrer man de studerendes præstation i fag, som de typisk opfatter som svære og kedelige?
|
Carina Saxlund Bischoff
|
Videnskabelig artikel |
Afmystificering af forskning: Et studenterperspektiv på et praktisk møde med forskerverdenen
|
Maia Ebsen, Sophie Therese Burisch, Sandra Thomas
|
Videnskabelig artikel |
Informationskompetente studieledere – om sammenhænge mellem studielederes brug af videnskilder og deres ledelsestilgange
|
Thomas Harboe, Camilla Østerberg Rump, Jette Hyldegård, Jesper Bruun
|
Faglig artikel |
Retoriske strategier som led i mere effektiv vejledning
|
Helle Hvass, Stine Heger
|
Videnskabelig artikel |
Når der eksamineres mundtligt – eksaminators rolle og indhentning af bedømmelsesgrundlag i sundhedsuddannelser
|
Thomas Würtz Jensen, Winnie Westergaard Høgsaa, Carsten Nielsen
|
Faglig artikel |
Udvikling af studerendes akademiske skrivekompetencer – en model for en indsats på fakultetsniveau
|
Tine Wirenfeldt Jensen, Gina Bay, Per Andersen
|
Videnskabelig artikel |
Ph.d.-vejlederkurser i Danmark: Status på indhold og diskussion af kvalitet
|
Sofie Kobayashi, Mirjam Godskesen, Gitte Wichmann-Hansen
|
Videnskabelig artikel |
Hvordan bedømmes undervisningskompetencer ved ansættelse af videnskabeligt personale ved universitetet?
|
Sofie Kobayashi, Nana Quistgaard, Camilla Østerberg Rump, Frederik Voetmann Christiansen
|
Faglig artikel |
Undervisning i engelsksprogede uddannelser er ikke kun et spørgsmål om sprog – det er først og sidst undervisning
|
Karen M. Lauridsen, Ole Lauridsen |
Videnskabelig artikel |
Risikonavigation i fremdriftsstormen – når studerende oversætter fremdriftsreformen ud fra nye risikologikker
|
Laura Louise Sarauw, Simon Madsen
|
Videnskabelig artikel |
Aktiv undervisning: ’Flipped’ undervisning i bærende konstruktioner og arkitektur
|
Mirnes Tulic, Jesper Thøger Christensen
|
Videnskabelig artikel |
Læringsportfolio som individuelt refleksionsrum i kollektiv læring
|
Frederikke Winther
|
Anmeldelse |
Fra studie til arbejdsliv
|
Henriette Tolstrup Holmegaard
|