Leder |
Fra adjunktpædagogikum til universitetspædagogikum
|
Jens Tofteskov
|
Faglig artikel |
Styrket feedback gennem studerendes selvevaluering
|
Lars Bo Andersen |
Faglig artikel
|
Stilladsering i praksis – mellem ramme og læringsfællesskab
|
Anne Klara Bom, Rie Troelsen
|
Videnskabelig artikel |
Stillingsstrukturens betydning for samspillet mellem forskning og undervisning |
Frederik Voetmann Christiansen
|
Faglig artikel |
Dokumentation af undervisningskompetencer – om brugen af portfolio i og uden for adjunktuddannelserne |
Frederik Voetmann Christiansen, Rie Troelsen
|
Videnskabelig artikel |
Samhørighed, interaktion og vidensdeling blandt studerende – erfaringer fra et IKT-pædagogisk udviklingsprojekt |
Jacob Davidsen, Thomas Ryberg
|
Faglig artikel |
A Student Panel Discussion to Practice Argumentation Skills |
Miriam Gensowski
|
Faglig artikel |
Analytisk musiklytning og udvikling af universitetsstuderendes
kompetencer inden for kvalitativ forskning
|
Julie Borup Jensen
|
Videnskabelig artikel |
Læringsmål i masteruddannelser – et underviserperspektiv på teori-praksis relationen |
Annie Aarup Jensen, Anja Overgaard Thomassen
|
Faglig artikel |
”Hvad angår det mig som jurist?” – refleksion over jurastuderendes møde med nye fagligheder |
Louise Victoria Johansen
|
Videnskabelig artikel |
Gruppebaserede øvelser – en empirisk analyse af muligheder og udfordringer
|
Morten Kyed, Louise Møller Pedersen |
Faglig artikel |
Adjunktpædagogikum med en international dimension |
Karen M. Lauridsen, Stacey M. Cozart, Ole Lauridsen, Annika Büchert Lindberg
|
Faglig artikel |
Formativ feedback styrker skriftlighed hos studerende fra It og Sundhed |
Katja Årosin Laursen, Lars Kayser, Mads Kamper-Jørgensen
|
Faglig artikel |
Introduktion til diskussionsforum som læringsplatform |
Rasmus Bysted Møller
|
Faglig artikel |
Det sundhedsprofessionelle kommunikationshjul – udviklingen af et digitalt læringsobjekt |
Jane Ege Møller, Gintas Pociunas, Mads Ronald Dahl
|
Faglig artikel |
Klyngevejledning af specialestuderende |
Janni Niclasen
|
Faglig artikel |
Hvordan små ændringer i et laboratorieforløb kan øge både de
studerendes og underviserens motivation
|
Jane Kongstad Nielsen
|
Videnskabelig artikel |
Teaching outside the comfort zone: An overstated problem? |
Laura Vang Rasmussen
|
Faglig artikel |
Medansvar og fagligt engagement gennem digitale skriveøvelser |
Henriette Roued-Cunliffe, Volkmar Engerer
|
Videnskabelig artikel |
Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer? |
Janne Skakon
|
Faglig artikel |
Situationspraktik – mellem universitet og praksis |
Bo Skøtt, Rie Troelsen
|
Anmeldelse |
Læringsorienterede kursusdesign
|
Julie Borup Jensen |
Anmeldelse |
Eksamen er kultur |
Rie Troelsen |