Leder |
At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig |
Rie Troelsen |
Videnskabelig artikel |
Tilstræbt og realiseret tværfaglighed i universitetsundervisning |
Katrine LindvigLars Ulriksen |
Videnskabelig artikel
|
Sker der noget med læringsudbyttet, når undervisningssproget skiftes?
|
Camilla Falk Rønne Nissen Lars Ulriksen |
Videnskabelig artikel |
Universitetsuddannelsens relevans i samfundsvidenskabelige studerendes perspektiv |
Laura Pérez Skardhamar Charlotte Baarts |
Videnskabelig artikel |
Kvalitet i danske masteruddannelser – Et spørgsmål om kompetenceudvikling eller akademisk dannelse? |
Nikolaj Stegeager |
Faglig artikel |
Fire trin mod udbytterige studenteroplæg – hvordan præsentationer i undervisningen højner fagligheden og bliver en positiv oplevelse |
Linda Greve |
Faglig artikel |
Testbaseret optag til videregående uddannelser |
Maria Cecilie Vonsild Agner Holmberg Schibler Birgitta Wallstedt |
Anmeldelse |
Opgave- og skrivevejledning i klynger |
Helle Merete Nordentoft |
Anmeldelse |
Dealing with emotions. A Pedagogical Challenge to Innovative Learning |
Camilla Schmidt
|
Anmeldelse |
Eksamensangst. Et problem vi skal løse i fællesskab |
Jens Tofteskov |