Leder
|
Progression og studiefremdrift |
Frederik Voetmann Christensen |
Tema |
Progression på tid og på tværs. Fremdrift og fleksibilisering som styringsregime på de videregående uddannelser |
Laura Louise Sarauw |
Tema |
Trefasemodellen - didaktisk planlægning af lokalprogression |
Claus Michelsen Nadia Rahbek Dyrberg |
Tema |
Progression og underviserkompetencer |
Lene Tortzen Bager |
Tema |
Når forventningerne ikke stemmer overens med virkeligheden. En undersøgelse af de studerendes valg og strategier i overgangen til de længere videregående teknat-uddannelser |
Henriette T. Holmegaard, Lene Møller Andersen, Lars Ulriksen |
Tema |
"De sidder i deres egen lille gruppe ovre i hjørnet" - en pilotundersøgelse af etniske minoritetsstuderendes møde med studie- og undervisningsmiljøet på farmaceutstudiet |
Gro Inge Hansen |
Tema |
Læringscyklusser.Tekstforståelse og informationshåndtering, forbundet i én læreproces |
Volkmar Engerer |
Tema |
Coachende vejledning - en dynamisk vejledningsstil |
Asbjørn Molly Sofie Kobayashi |
Tema |
Det er det, de unge vil have. En analyse af studerendes præferencer i relation til undervisning |
Yosef Bhatti Caroline Howard Grøn |
Tema |
Tværfaglighed som ideal og praksis - folkesundhedsvidenskabelige erfaringer i at uddanne på tværs af faggrænser |
Annegrete Juul Nielsen Signild Vallgårda |
Tema |
Fokus på informationskompetence i et tværfagligt læringsmiljø - et empirisk studie af læringseffekter og studenterperspektiver |
Charlotte Overgaard, Mette Buje Grundsøe |
Tema |
Flere ph.d.-studerende med mere international baggrund - hvad betyder det for ph.d.-vejledningen? |
Pia Bøgelund |
Tema |
Progressionsmodel: Entreprenørskabs- og innovationsundervisning |
Nicolai Nybye, Anders Rasmussen |
Tema |
Pædagogikken som hybrid mellem universitær dannelse og samfundsmæssig innovation |
Helene Hagel
Karen Lund Petersen
|