| Leder |
Ph.d.-studerendes arbejdsmiljø og uddannelse
|
Sidsel Winther |
| Tema |
Arbejdsmiljø og karriere - to ph.d.-udfordringer
|
Trine Bovbjerg Monika Janfelt Hanne Dauer Keller |
| Tema |
Hvordan kan kriterier for ph.d.-bedømmelser danne grundlag for ph.d.-uddannelse? Pædagogiske perspektiver af en analyse af 41 ph.d.-bedømmelser fra et humanistisk fakultet
|
Lotte Rienecker Peter Stray Jørgensen |
| Tema |
”Du skal ikke stikke næsen for langt frem”: Et studie af normer for deltagelse og forberedelse blandt førsteårsstuderende
|
Anna Juul Bager Kim Jesper Herrmann |
| Tema |
Artikelskrivning som eksamensform
|
Lars Domino Østergaard Diana Stentoft |
| Tema |
Praktiske færdigheder i professionsrettede sundhedsuddannelser
|
Carsten Munch Nielsen Britta Stenholt Kirsten Lomborg Ida Torunn Bjørk |
| Tema |
En problematisering af samspillet mellem centrale pædagogiske principper på arkitektuddannelsen
|
Niels Grønbæk Camilla Hedegaard Møller |
| Tema |
Undervisningsevalueringens dilemmaer: kontrol og udvikling – to verdener?
|
Hanne Leth Andersen Jakob Ravn Thomas Colerick |
| Tema |
Ph.d.-vejledning i et akademisk, markedsdrevet og samfundsforandrende perspektiv
|
Pia Bøgelund Anette Kolmos |
| Tema |
Feedback som tredjeordensiagttagelse
|
Ane Qvortrup |
| Tema |
Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning
|
Julie Marie Isager Mogens Nørgaard Olesen |
| Tema |
Studiekompetencedag: Et koncept for udvikling af universitetsstuderendes studievaner
|
Kim Jesper Herrmann, Berit Lassesen Anna Juul Bager Torben K. Jensen |
| Anmeldelse |
Universitetspædagogik
|
Ingemai Larsen |