Leder |
At fortælle til andre er at fortælle sig selv – om fællesskabet som udviklingsredskab
|
Rie Troelsen |
Tema |
Specialevejledning på seks måneder: De nye specialeregler belyst ved erfaringer fra Institut for Statskundskab, Københavns Universitet
|
Hanne Nexø Jensen Henrik Jensen |
Tema |
Interaction and learning in PhD supervision – a qualitative study of supervision with multiple supervisors |
Sofie Kobayashi Brian Grout Camilla Østerberg Rump |
Tema |
Studerendes case-undersøgelser som omdrejningspunkt for forskningsbaseret holdundervisning |
Nina Bonderup Dohn Birgitte Madelung |
Tema |
Case-baseret undervisning – et overset værktøj for klassiske humanistiske fag
|
Caroline Schaffalitzky de Muckadell Annika Hvithamar |
Tema |
Jurastuderendes læring via deres aktive arbejde med stoffet
|
Pernille Rattleff |
Tema |
Nye læringsmål kræver nye eksamensformer
|
Signe Skov |
Tema |
Fra kollegial supervision til fællesfaglig udvikling - et eksperiment med entreprenørskabsundervisning i faget Kulturformidling
|
Hans Elbeshausen Agnete Lunddahl Jensen Ragnhild Riis |
Tema |
Kvote 2-optagelse og akademiske præstationer: Hvor stor betydning har det adgangsgivende eksamenssnit?
|
Lotte Dyhrberg O'Neill Maria Cecilie Vonsild Birgitta Wallstedt |
Tema |
Når uddannelsessystemet skal rumme de mange og de særlige - en midlertidig status på og diskussion af den særlige optagelsesprocedure i kvote 2 på Syddansk Universitet
|
Maria Cecilie Vonsild Birgitta Wallstedt |
Anmeldelse |
Kollegial supervision som udviklingsredskab i undervisningskulturer
|
Camilla Østerberg Rump |
Anmeldelse |
Uddannelseskvalitet i en globaliseret verden. Vidensøkonomiens indtog i de videregående uddannelser |
Stefan Hermann |