Dag 1 - 17. maj
|
Kl. 10.40-12.20
|
Session A1: Digitale læringsteknologier
|
|
Online "Introduction to teaching and learning - InTeL" på Aarhus Universitet. Når data analytics møder virkeligheden.
|
Paper 01
|
Mindsker inddragelse af digital læringsteknologi frafald på universiteterne? Et systematisk review af 1483 studier.
|
Paper 02
|
Hvordan kan undervisergenererede data informere en strategisk satsning inden for digital læringsteknologi?
|
Paper 03
|
Hvad siger data om adjunkters undervisningsudfordringer og deres valg af undervisningsaktiviteter?
|
Poster 01
|
Session A2: Tests and prediction of student succes
|
|
Using a math test to predict engineering students' success. |
Paper 04
|
What can we learn from data about MMI raters' subjectivity when they make decisions about candidates' potential? |
Paper 05
|
Examining assumptions of multi-dimensionality in a multiple mini-interview. A factor analysis. |
Paper 06
|
Screening for flawed multiple choice items before test administration or not? A generalizability study. |
Poster 02
|
Session A3: Peer-feedback, der gør en forskel
|
|
Peer-feedback, der gør en forskel. |
Frit format 01
|
|
|
Dag 1 - 17. maj
|
Kl. 15.15-17.00
|
Session B1: Registrering af undervisning og kvalifikationer
|
|
Registrering af undervisningsaktiviteter i PURE?
|
Paper 07 |
Kriterier for bedømmelse af undervisningsportfolio og undervisningskvalifikationer.
|
Paper 08 |
Er praksisnær pædagogisk kompetenceudvikling en mulighed når tid er en knap ressource?
|
Paper 09 |
Session B2: Hvilke data om de studerende bruger vi?
|
|
Fra information til beslutning inde i undervisningen. |
Paper 10
|
Mellem angsten for plagiatanklager og kravet om selvstændighed. Uintenderede effekter af plagiatprogrammer.
|
Paper 11
|
Kan de nok? Kompetencevariation på en civilingeniøruddannelse baseret på data om de studerendes kursusvalg og karakterer.
|
Paper 12
|
Udvikling af studiekompetencer på Science and Technology: En model på fakultetsniveau for fagintegrerede forløb for 1. årsstuderende.
|
Poster 04
|
Session B3: Løbende bedømmelse
|
|
Løbende bedømmelse - hvilke data kan forbedre de studerendes læring og vores undervisning?
|
Frit format 02 |
|
|
Dag 2 - 18. maj
|
Kl. 08.30-10.10
|
Session C1: Økonomiske logikker i universitetspædagogik
|
|
Hvad er konsekvensen af Fremdriftsreformen for specialevejledning?
|
Paper 13
|
Hvordan får man succes med Business Intelligence anvendt til data på danske universiteter?
|
Paper 14 |
Transnational Alignment of English Competences (TAEC): From data to decisions about EMI lecturer language assessment and support.
|
Poster 03 |
Hvordan en forbedret præsentation af kvantitative evalueringsdata kan øge underviseres anvendelse af disse.
|
Poster 05 |
Session C2: Undervisningsevaluering - et spørgsmål om metode
|
|
'Classroom walk-through' as a management approach.
|
Poster 06
|
Hvordan kan undervisningsevalueringer anvendes til udvikling? Universitetspædagogikum som case.
|
Paper 15
|
Sådan opnår man høje svarprocenter: En undersøgelse af 335 undervisningsevalueringer.
|
Paper 16
|
Session C3: Lykkes peer-feedback altid?
|
|
Lykkes peer-feedback altid? Fire perspektiver på et undervisningseksperiment på Jura.
|
Symposium 01
|
|
|
Dag 2 - 18. maj
|
Kl. 10.25-11.55
|
Session D1: Vejledning
|
|
Faglig feedback og kontinuitet i Kollektiv Akademisk Vejledning.
|
Paper 17
|
Fra pædagogisk supervision til dialogisk vejledning?
|
Paper 18
|
Trives ph.d.-studerende bedre med en fast vejlederhånd? En undersøgelse af fagforskelle i styring og trivsel. |
Paper 19
|
Session D2: Frafald og fastholdelse
|
|
Frafald, forudsigelighed og faglig identitet.
|
Paper 20 |
Estimeret sandsynlighed for at bestå 1. studieår til tiden.
|
Paper 21 |
Monitorering af frafald og frafaldsstuderende på Københavns Universitet. |
Poster 07
|
Examining student perceptions of teaching and study environment systematically to initiate retention initiatives. |
Paper 22
|
Feedback-projekt for 1. års studerende på Farmaceutuddannelsen.
|
Poster 08
|
Session D3: Bevillingsreformens betydning
|
|
Bevillingsreformens betydning for undervisning og undervisningsudvikling på danske universiteter.
|
Frit format 03 |