Anne Mette Mørcke, Gitte Wichmann-Hansen og Berit Eika, Enheden for Medicinsk Uddannelse, AU:
Forsøg på at måle effekt af mål i lægeuddannelsen
Hanne Leth Andersen, Center for Undervisningsudvikling, og Susana S. Fernández, SLK-Institut, AU:
Model for en helhedsorienteret sprogdidaktik
Præsentation
Hanne Nexø Jensen, Institut for Statskundskab, KU:
Det lukkede rum - kvalitet i specialevejledning
Præsentation
Sebastian Horst, Institut for Naturfagenes Didaktik, KU:
Meningsfuld brug af kvalifikationsrammen til kvalitetsudvikling
Præsentation
Mette Liv Skovgaard, Institut for Kommunikation, Virksomhed og Informationsteknologier, RUC:
Kvalitet er konkrete kompetencer
Præsentation
Bente Kristiansen, Akademisk Skrivecenter, KU:
De særlige kvaliteter ved universitetets vidensproduktion
Charlotte Søjnæs, Mie Bonde, Ann-Helen Henriksen, og Charlotte Ringsted, Center for Klinisk Uddannelse (CEKU), KU:
Hvordan evalueringer kan bruges til at forbedre kvalitet i undervisningen
Præsentation
Pernille Andersson og Peter Munkebo Hussmann, Learning Lab DTU, DTU:
Intern evaluering af uddannelser på DTU: Evaluering og pædagogisk udvikling, alt i et.
Præsentation
Anne-Marie S. Christensen, Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, SDU:
Kvalitetsstyring og undervisererfaring
Præsentation
Sine Carlsen, Jody Shaw og Henrik Juel, Institut for Kommunikation, Virksomhed og Informationsteknologier, RUC:
Læringsfællesskab og individuel udvikling
Thomas Wiesner, Studieafdeling 5 , Arkitektur, bosætning & bygningskultur, Kunstakademiets Arkitektskole:
INSTAMATIK / B-grib Virkelighedsstilstande i [opmærksomheds] gengivelser
Eva Ulstrup og Mai-Britt Haugaard Jeppesen, Institut for Kommunikation, Virksomhed og Informationsteknologier, RUC:
De dialogiske læringsrum