Sessioner - abstracts og præsentationer

Anne Mette Mørcke, Gitte Wichmann-Hansen og Berit Eika, Enheden for Medicinsk Uddannelse, AU:
Forsøg på at måle effekt af mål i lægeuddannelsen

Hanne Leth Andersen, Center for Undervisningsudvikling, og Susana S. Fernández, SLK-Institut, AU:
Model for en helhedsorienteret sprogdidaktik
Præsentation

Hanne Nexø Jensen, Institut for Statskundskab, KU:
Det lukkede rum - kvalitet i specialevejledning
Præsentation

Sebastian Horst, Institut for Naturfagenes Didaktik, KU:
Meningsfuld brug af kvalifikationsrammen til kvalitetsudvikling
Præsentation

Mette Liv Skovgaard, Institut for Kommunikation, Virksomhed og Informationsteknologier, RUC:
Kvalitet er konkrete kompetencer
Præsentation

Bente Kristiansen, Akademisk Skrivecenter, KU:
De særlige kvaliteter ved universitetets vidensproduktion

Charlotte Søjnæs, Mie Bonde, Ann-Helen Henriksen, og Charlotte Ringsted, Center for Klinisk Uddannelse (CEKU), KU:
Hvordan evalueringer kan bruges til at forbedre kvalitet i undervisningen
Præsentation

Pernille Andersson og Peter Munkebo Hussmann, Learning Lab DTU, DTU:
Intern evaluering af uddannelser på DTU: Evaluering og pædagogisk udvikling, alt i et.
Præsentation

Anne-Marie S. Christensen, Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, SDU:
Kvalitetsstyring og undervisererfaring
Præsentation

Sine Carlsen, Jody Shaw og Henrik Juel, Institut for Kommunikation, Virksomhed og Informationsteknologier, RUC:
Læringsfællesskab og individuel udvikling

Thomas Wiesner, Studieafdeling 5 , Arkitektur, bosætning & bygningskultur, Kunstakademiets Arkitektskole:
INSTAMATIK / B-grib Virkelighedsstilstande i [opmærksomheds] gengivelser

Eva Ulstrup og Mai-Britt Haugaard Jeppesen, Institut for Kommunikation, Virksomhed og Informationsteknologier, RUC:
De dialogiske læringsrum