Program - DUNK 20 online edition, 15. maj 2020

08:30 - 09:00
DUNs Generalforsamling 2020
DUNs General Assembly 2020


09:30 - 10:30
Webinar 6 - Hvor går underviseren hen, når dele af undervisningen går online?
Hvad sker der med underviserrollen, når der skal designes, gennemføres og evalueres blendede forløb? Hvilke kompetencer skal mestres og er det realistisk, at underviseren alene har ansvaret for dette?

Oplægsholdere: Inger-Marie F. Christensen, SDU; Pernille Stenkil Hansen, SDU; Christopher Kjær, SDU



11:00 - 12:00
Webinar 7 - Faglig undervisning med læsning, skrivning og tale
Workshoppen fokuserer på, hvordan undervisere kan integrere konkrete aktiviteter i den faglige undervisning, som udvikler både faglighed og akademiske kompetencer.

Oplægsholdere: Bente Kristiansen, AU; Stacey M. Cozart, AU; Simone Brendstrup Søndergaard, AU

Se abstract



12:30 - 13:30
Webinar 8 - Becoming a more inclusive teacher by mitigating bias
This workshop explores cognitive biases that can influence learning environments, through exercises and tools which can mitigate these biases to better navigate the increasingly diverse classroom.

Oplægsholdere: Donna Hurford, SDU; Peter Bjelskou, SDU
Øvrige forfattere: Stacey M. Cozart, AU; Joyce Kling, KU

Se abstract


14:00 - 15:00
Webinar 9 - Peer feedback og feedback-kriterier - hvilke og hvorfor?
4 korte oplæg indleder en workshop med bud på og diskussion af peer feedback kriterier og undervisers/vejleders mulige funktioner og roller i formidling og forhandling af peer feedback kriterier.

Oplægsholdere: Lotte Rienecker, Selvstændig; Anne Bang Larsen, SDU; Dorte Lindelof, AU
Øvrig forfatter: Hanne Nexø Jensen, KU

Se abstract


15:30 - 16:30
Webinar 10 - Underviserens rolle i digitalt understøttende peer feedback-aktiviteter
Workshop med fokus på underviserens rolle i digitalt understøttede peer feedback-aktiviteter og -forløb. Deltagerne præsenteres for eksisterende eksempler og vil selv udvikle og diskutere nye.

Oplægsholdere: Janne Saltoft Hansen, AU; Karen Louise Møller, AU; Tobias Alsted Nielsen, AU

Se abstract