11:00 - 12:00
Webinar 7 - Faglig undervisning med læsning, skrivning og tale
Workshoppen fokuserer på, hvordan undervisere kan integrere konkrete aktiviteter i den faglige undervisning, som udvikler både faglighed og akademiske kompetencer.
Oplægsholdere: Bente Kristiansen, AU; Stacey M. Cozart, AU; Simone Brendstrup Søndergaard, AU
Se abstract
12:30 - 13:30
Webinar 8 - Becoming a more inclusive teacher by mitigating bias
This workshop explores cognitive biases that can influence learning environments, through exercises and tools which can mitigate these biases to better navigate the increasingly diverse classroom.
Oplægsholdere: Donna Hurford, SDU; Peter Bjelskou, SDU
Øvrige forfattere: Stacey M. Cozart, AU; Joyce Kling, KU
Se abstract
14:00 - 15:00
Webinar 9 - Peer feedback og feedback-kriterier - hvilke og hvorfor?
4 korte oplæg indleder en workshop med bud på og diskussion af peer feedback kriterier og undervisers/vejleders mulige funktioner og roller i formidling og forhandling af peer feedback kriterier.
Oplægsholdere: Lotte Rienecker, Selvstændig; Anne Bang Larsen, SDU; Dorte Lindelof, AU
Øvrig forfatter: Hanne Nexø Jensen, KU
Se abstract
15:30 - 16:30
Webinar 10 - Underviserens rolle i digitalt understøttende peer feedback-aktiviteter
Workshop med fokus på underviserens rolle i digitalt understøttede peer feedback-aktiviteter og -forløb. Deltagerne præsenteres for eksisterende eksempler og vil selv udvikle og diskutere nye.
Oplægsholdere: Janne Saltoft Hansen, AU; Karen Louise Møller, AU; Tobias Alsted Nielsen, AU
Se abstract