DUT nr. 36 - samlet udgave
Publiceret 23. maj 2024 |
Leder |
Rikke Toft Nørgaard |
|
Debatterende artikel |
Verner Larsen |
|
Debatterende |
Kampen for og imod eksplicitering i det universitetspædagogiske praksisfelt |
Eva Bendix Pedersen |
Debatterende |
Dansk universitetspædagogisk forskning – i videnskabelige artikler i DUT |
Lotte Rienecker |
Debatterende |
Tine Wirenfeldt Jensen |
|
Videnskabelig artikel |
Studieopbygning, fastholdelse og frafald – et strukturelt blik på første år af to STEM-uddannelser |
Laura Cordes Felby |
Videnskabelig artikel |
Digital detox: Forbedrer det studerendes aktivitet og trivsel? |
Johanna Lindell |
Videnskabelig artikel | Social ulighed på professionsbacheloruddannelser |
Johanne Glavind |
Videnskabelig artikel | Hvorfor deltager de ikke? Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback |
Anna Skov Jensen |
Faglig artikel | Operationelle læringsmål: Revision med studenterinddragelse |
Marianne Ellegaard |
Faglig artikel |
Creating a motivating environment in a programming course using a two-track exercise split | Sine Zambach |
DUT Guide |
Kristinna Kragelund |
|
DUT Guide |
Rie Troelsen |
|
Anmeldelse |
Onlineundervisning: En praksisnær guide til planlægning, gennemførelse og evaluering |
Jens Jørgen Hansen |
Anmeldelse | Gruppearbejde på Ungdoms- og videregående uddannelser – Begrundelser og perspektiver |
Simon Raaby Holmgaard Poulsen |