DUT nr. 33 - samlet udgave
Publiceret 1. november 2022 |
Leder |
Lotte Dyhrberg O'Neill |
|
Faglig artikel |
Effektevaluering af adjunktuddannelse i en programteoretisk ramme – et casestudie |
Marianne Ellegaard |
Faglig artikel |
Oecon-uddannelsen på AAUBS – Pluralisme og Problem-Based Learning |
Finn Olesen |
Videnskabelig artikel |
Pandemins påverkan på universitetslärares pedagogiska praktik |
Marie Leijon |
Videnskabelig artikel |
Materialitet, kropslighed og kommunikation i legeeksperimenter på tværs af uddannelser |
Kim Holflod Mathias Sune Berg |
Videnskabelig artikel |
The ideal philosophy student: |
Andrea Fransiska Møller Gregersen |
Videnskabelig artikel |
Clinical problem-based medical education: A social identity perspective on learning |
Nicolaj Johansson |
Videnskabelig artikel |
Helle Merete Nordentoft |
|
Anmeldelse |
Pernille Stenkil Hansen |
|
Anmeldelse |
Jens Jørgen Hansen |
|
|