DUT nr. 30 - samlet udgave
Publiceret 4. maj 2021 |
Leder |
Katrine Lindvig |
|
Faglig artikel |
Johanne Juel Callesen Karin Hjernø Lotte O'Neill Stine Sonne Carstensen Maria Bloksgaard |
|
Faglig artikel |
Team-baseret Læring i Anvendt Klinisk Farmakologi - Erfaringer fra et nyt undervisningsforløb |
Mette Marie Hougaard Christensen |
Videnskabelig artikel |
Tid til læring i laboratoriet - farmaceutstuderendes opfattelse af tiden i laboratorieundervisningen |
Laura Teinholt Finne |
Videnskabelig artikel |
Gav studiefremdriftsreformen øget fremdrift? En analyse af studieadministrative data |
Mads Kamper-Jørgensen |
DUT Guide |
Lotte Dyhrberg O'Neill |
DUT Tidskapsel |
Dorte Lindelof |
|
DUT Tidskapsel |
Charlotte Wegener |
|
DUT Tidskapsel |
Helle Mathiasen |
|
DUT Tidskapsel |
Zoom ind på nærværet i denne C-tid |
John Andreasen |
DUT Tidskapsel |
Zoom simulation in diagnostic interview training for medical students – A lock-down experiment |
Kamilla Pedersen |
DUT Tidskapsel |
Hvad jeg i fremtiden vil huske at værdsætte ved on-site undervisning |
Katrine Lindvig |
DUT Tidskapsel | Klaus Thestrup |
|
DUT Tidskapsel |
Lars Ulriksen |
|
DUT Tidskapsel |
Morten Misfeldt |
|
DUT Tidskapsel |
Potentialer ved online, synkron undervisning - med undervisernes egne ord |
Pernille Gøtz |
DUT Tidskapsel |
Reflections upon being university teachers and researchers at the time of the COVID-19 pandemic | Sigrid Stjernswärd Stinne Glasdam |