Dato: 7. juni 2022, kl. 10.00 - 15.00
Sted: Praksis- og Innovationshuset samt Københavns Professionshøjskole
Mødested: Praksis- og Innovationshuset, byg. F, Sigurdsgade 26, 2200 KBH
Deltagergebyr: Gratis, men sørg selv for transport og frokost (kan købes i kantinen)
Mødet er kun for medlemmer af SIG'en 'DiP - Digital Pedagogy and Learning in Higher Education'
Tilmeldingsfrist: 15. maj 2022, kl 23.59
Den første halvdel af dagen tager vi på ekspedition og ‘fotosafari’ rundt til en række DiPpede rum med Kim Holflod som ‘ekspeditionsleder’.
Læs om KP’s tænkning om laboratoriet som læringsrum i Martha Mottelson Forskningsoversigt over laboratoriedidaktik (2020).
Den anden halvdel af dagen arbejder vi sammen om at udforske, diskutere og transformere vores ‘ekspedition’ til formater for dårlige/gode DiPpede rum gennem metoderne ‘breakup/love letters’ til og ‘fremtidsworkshop’ for DiPpede rum.
10.00 - 11.15 | På tur til Praksis- og Innovationshuset – appetitvækker: ’Ord for rum’ v. Rikke Toft Nørgård samt introduktion til DiP fotosafari |
11.15 - 11.45 | Transport |
11.45 - 12.15 | På tur til Future Classroom Lab – appetitvækker: ’KP som sted og rum for DiPpet undervisning og læring’ v. Kim Holflod |
12.15 - 12.45 | Frokost |
12.45 - 15.00 | På tur til PlayLab – appetitvækker: ’Online, hybride og digitale læringsmiljøer’ v. Rikke Toft Nørgård efterfulgt af fælles DiP workshop |
Kom og vær med på ekspeditionen og til den første ‘DiP på tur’- forhåbentligvis den første af mange!
PhD studerende Kim Holflod, Rikke Toft Nørgård & Jens Jørgen Hansen
R. A. Ellis, P. Goodyear (2016) Models of learning space: integrating research on space, place and learning in higher education
Thomas, H. (2010) Learning spaces, learning environments and the dis‘placement’ of learning
Københavns Professionshøjskole (2020) Forskningsoversigt om laboratoriedidaktik