Link Arrow Søg efter en forfatter eller titel

Herunder finder du universitetspædagogiske rapporter inden for det lærings- og undervisningsorienterede emnefelt. Rapporterne er organiseret fortrinsvis efter årstal, derefter forfatter(e) og slutteligt titel. Klik på en titel for at få mere information herom. 

Hvis du leder efter en specifik forfatter eller en bestemt rapport, kan du benytte søgefunktionen herover. 

2018

Bager-Elsborg, A. et al.

Link Arrow Specialekvalitet under Fremdriftsreformen 2017/2018: Rapport for School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet

2017

Bager-Elsborg, A. et al.

Link Arrow Learning Analytics in Higher Education Assessment - Suggestions for the Development of WISEflow

 

Caviglia, F. et al.

Link Arrow Digitale Komptenceområder

 

Gerdes, A. et al.

Link Arrow Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb

 

Herrmann, K.J. et al.

Link Arrow Kvalitet i Ph.D.-Forløb 2017

 

Jensen, C.R. og Pedersen, U.R.

Link Arrow Differentiering i Undervisningen på Universitetet

 

Nielsen, J.A. et al.

Link Arrow Undervisning og Læring i STEM

2016

Lauridsen, K.M. og Lillemose, M.K.

Link Arrow Opportunities and challenges in the multilingual and multicultural learning space. Final document of the IntlUni Erasmus Academic Network project 2012-15

 

Malm, R. et al.

Link Arrow Det første år på Naturressourcer

 

Nordentoft, H.M. et al.

Link Arrow Kollektiv Akademisk Vejledning: En Introduktion

 

Nunez, H.C. et al.

Link Arrow Deliverable 2.1: Data-driven PBL model

 

Schäfke, W. og Kjær, K.M.

Link Arrow Addressing Interdisciplinarity In the Mandatory Philosophy of Science Courses (Fagets Videnskabsteori)

 

Sørensen, P.

Link Arrow Evaluering Af Proces Til Forbedring Af Samarbejde Og Videndeling i Teams

 

Thingholm, H.B. et al.

Link Arrow Navigating in Higher Education – NiHE: Et blik fra studerende og undervisere på faglige, sociale og personlige perspektiver på undervisningen

2015

Dahms, M.L. og Zakaria, H.L.

Link Arrow Institutional Capacities in E-learning and Problem Based Learning at Universities and University Colleges in Tanzania and Ghana

 

Hansen, J.J.

Link Arrow Digital vejledningsdidaktik modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online

 

Jochumsen, H. og Kristiansson, M.R.

Link Arrow Entreprenørskab og Partnerskab. Entreprenørskab Og Partnerskab - Rapport Til Fonden for Entreprenørskab

 

Kling, J. og Skardhamar, L.P.

Link Arrow Reflections and Teaching Experiences from the International Classroom

 

Thellefsen, M.M. et al.

Link Arrow Det Hybride Læringsrum. E-læringsprojekt på IVA 2013-2015 - med kandidatmodulet CMC som case

2014

 

Elbeshausen, H. et al.

Link Arrow Tag en bid af praksis II

 

Hansen, K.K. et al.

Link Arrow Problem Based Learning and Sustainability

 

Herrmann, K.J. et al.

Link Arrow The Dimensionality of the Aarhus University Quality in the PhD Process Survey

 

Mathiasen, H. et al.

Link Arrow Innovative Kompetencer Og Fleksibel Organisering Af Undervisningen

 

Sørensen, P.

 

Link Arrow Udvikling Af Lederadfærd - Om Virkningen Af Formelle Lederuddannelser

 

Winsløw, C.

Link Arrow Mathematical analysis at university: Some dilemmas and possibilities

2013

Andersson, V.

Link Arrow Technology Transfer in Developing Countries: a case study from Bolivia

 

Lassesen, B. et al.

 

Link Arrow Forslag Til Etablering Af Fælles Mål for Undervisningsevaluering På Aarhus Universitet

 

Lauridsen, K.M.

Link Arrow Higher Education Language Policy

 

Søndergaard, B.D. og Kolmos, A.

Link Arrow Studerendes Og Vejlederes Erfaring Med Den Nye Gruppebaserede Projekteksamen På Første År På Det Teknisk‐Naturvidenskabelige Fakultet På Aalborg Universitet Januar 2013